Niet tevreden of een klacht

ZOO Adventure doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u na gebruik van onze producten toch een klacht dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons of uw ZOO Adventure Dealer op te nemen.

Aankoop in Winkel of onze Online-shop

Aankoop in de Winkel

Als u uw schoenen of laarzen heeft gekocht in een winkel, kunt u uw laarzen meenemen met uw aankoopbewijs naar betreffende winkelier. De winkelier zal samen met u bekijken wat de beste oplossing is. In principe is hij uw aanspreekpunt en indien nodig zal hij contact met ons hoofdkantoor opnemen. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen (nadat u zich gemeld heeft bij de winkelier), en kunnen wij u wellicht informeren. Echter zal de afhandeling plaats moeten vinden bij de ZOO Dealer waar u uw aankoop heeft gedaan.

Aankoop in onze Online-shop

Als u uw schoenen of laarzen in onze online-shop heeft gekocht, kunt u telefonisch contact met de Klantenservice opnemen +31 (0)854010160 of een email sturen naar info@zooadventure.nl. Er wordt bekeken wat er mogelijk aan de orde is en hoe hier het beste mee om te gaan. Het kan zijn dat u uw laarzen moet opsturen voor een beoordeling, begeleid door uw aankoopbewijs.

Ongedragen laarzen binnen het zichttermijn

Er geldt bij aankoop in onze online-shop en op events een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de schoenen. Binnen deze termijn kunt u uw ongedragen schoenen retourneren, zie voorwaarden en procedure, Indien u uw aankoop heeft gedaan in de Winkel, kunt u teruggaan naar de winkelier binnen het zichttermijn van de betreffende winkelier.

Gedragen schoenen binnen en na het zichttermijn

Heeft u uw schoenen gedragen en bent u teleurgesteld? Wij luisteren graag naar u en reiken u indien mogelijk een oplossing aan. U kunt telefonisch contact met de klantenservice opnemen. Of u stuurt een email naar info@zooadventure.nl en wij nemen persoonlijk contact met u op. Indien u uw aankoop heeft gedaan in de winkel kunt u teruggaan naar de winkelier met uw aankoopbewijs en uw probleem voorleggen.

Garantie op je laarzen

ZOO Adventure Int. geeft op ZOO Adventure producten, vanaf de datum van aankoop, een jaar lang garantie op materiaal- en fabricagefouten. Let op; slijtage of eventuele schade toegebracht aan de ZOO Adventure Int. Producten vallen niet onder het garantiebeleid van ZOO Adventure Int.
Door uw ZOO Adventure Int. producten te onderhouden volgens onze adviezen voorkomt u onnodig schade. Ongeacht de garantieperiode kunt u zich altijd bij ons melden.

Wij streven ernaar uw bericht zo spoedig mogelijk te behandelen en binnen 48 uur gedurende werkdagen te reageren.