Klachten

ZOO Adventure doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons of uw ZOO Adventure Dealer op te nemen.

Aankoop in Winkel, Online-shop of Event

Aankoop in de Winkel

Als u uw laarzen heeft gekocht in een winkel, kunt u uw laarzen meenemen met uw aankoopbewijs naar betreffende winkelier. De winkelier zal samen met u bekijken wat de beste oplossing is. In principe is hij uw aanspreekpunt en indien nodig zal hij contact met ons hoofdkantoor opnemen. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen (nadat u zich gemeld heeft bij de winkelier), en kunnen wij u wellicht informeren. Echter zal de afhandeling plaats moeten vinden bij de ZOO Dealer waar u uw aankoop heeft gedaan. Stores

Aankoop in onze Online-shop

Als u uw laarzen in onze online-shop heeft gekocht, kunt u telefonisch contact met de Klantenservice opnemen 31 (0)172 579 202 of een email sturen naar info@zooadventure.nl. Er wordt bekeken wat er mogelijk aan de orde is en hoe hier het beste mee om te gaan. Het kan zijn dat u uw laarzen moet opsturen voor een beoordeling, begeleid door uw aankoopbewijs. Inloggen

Aankoop op een Event

Als uw laarzen op een Event heeft gekocht bij onze ZOO Adventure Stand, kunt u contact met de Klantenservice opnemen 31 (0)172 579 202 of een email sturen naar info@zooadventure.nl. Er wordt bekeken wat er mogelijk aan de orde is en hoe hier het beste mee om te gaan. Het kan zijn dat u uw laarzen moet opsturen voor een beoordeling, begeleid door uw aankoopbewijs. Mocht u uw aankoopbewijs kwijt zijn, noteer dan het event en de datum van aankoop. Wij kunnen dit indien nodig verifiëren met onze promotionele Event-verkooplijsten.

Wij streven ernaar uw bericht zo spoedig mogelijk te behandelen en binnen 3 werkdagen te reageren.

Een klachtenbrief m.b.t. een aankoop in onze Online Shop of op een Event, kunt u sturen naar:

ZOO Footwear International B.V
Divisie ZOO Adventure /afdeling Nazorg
Nijverheidsweg 5
2421 LR  Nieuwkoop

Mocht u liever persoonlijk uw klacht willen toelichten, neem dan telefonisch contact op met onze Klantenservice. De klachtenafdeling is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 08:30 uur tot 17:00 uur en op vrijdag van 08:30 uur tot 13:00 uur. Telefoon 0172 579 202.

Zakelijke markt

  • Klachtparen kunnen niet gestuurd worden naar het consumenten Antwoordnummer!
  • Om een klachtenprocedure correct te laten verlopen, zou het retour te zenden artikel via de mail aangemeld moeten worden. Er volgt een Zakelijke retour instructie of er wordt een ophaal opdracht gestart. In overleg met u wordt bekeken hoe wij het betreffende probleem kunnen oplossen.
  • Klacht s.v.p. melden via info@zoofootwear.com