Ja. Relatief eenvoudig, volgens onze richtlijnen. Eerst schoonmaken en daarna insmeren met crème voor het onderhoud van het Perfomance leder en ter bescherming van de functie van het Acquastop membraan. Het Performance leer kun je ook nog beschermen met een Protect spray om de functies Water- en vuilafstotend langer te behouden, wat er voor zorgt dat de laarzen eenvoudig zijn schoon te maken. En laat de laarzen op natuurlijke wijze de laarzen drogen, dat zorgt ervoor dat de voering lucht en het membraan de ademende functie langer blijft behouden.
Ja. Het Performance leer zorgt ervoor dat het water niet tot de nerf van het leer doordringt, daardoor droogt het leer snel. Het Acquastop membraan wat tussen het bovenleer en de binnenvoering zit houdt het water 100% buiten het membraan.
Dat hangt af van de frequentie van gebruik in natte omstandigheden en de daarbijpassende verzorging volgens onze onderhouds richtlijnen. Met name het voeden van het leer met de juiste crème is van belang. Hierdoor kun je zorgen dat het leer niet uitdroogt en de functie van waterdichtheid wordt behouden.
Ja. Ze zijn in alle seizoenen te dragen. In de winter zijn ze warm omdat ze een isolerende werking hebben en de warmte binnen de laars wordt gehouden. Ze worden het heel jaar gedragen. Onze laarzen worden ook naar tevredenheid gedragen in sneeuwgebieden.
De laarzen hebben uitneembare binnenzolen waardoor het mogelijk is je eigen voetbed erin te plaatsen. Bekijk onze video met serieuze pas tips. Je moet altijd eerst de binnenzool die in de laars zit eruit halen. Daarna stop je je eigen (orthopedische) voetbed in de laars. Een dikkere binnnenzool geeft de pasvorm van de voet een kleiner volume en een dunnere binnenzool geeft meer ruimte bij je voet. Als je met je eigen binnenzool dus te veel volume, ruimte over houdt, kun je dit volume verkleinen door je eigen voetbed gelijkmatig dikker te maken. Dit kun je doen door een dunne platte binnenzool te plaatsen onder je orthopedische voetbed, zodat de pasvorm van het volume voor je voet kleiner wordt, maar de functie en stand van je eigen voetbed hetzelfde blijft.
Meet in slechts 3 minuten je maat op en heb uren lang loop plezier. Bekijk onze video om te zien het je het beste je maat kunt passen.
Bekijk onze video met serieuze pas tips! Het is van belang dat je de juiste maat draagt om optimaal te genieten van je laarzen.
Nee. Ze zitten doorgaans meteen lekker.
Nee niet ieder model is in verschillende schachtbreedtes te verkijgen. Er zijn modellen met reguliere schachten, modellen met extra brede schachten en modellen met smalle schachten.
Ja. Ze zijn gemaakt van Performance leder. Dit leer is geïmpregneerd en daardoor Vuil- en Waterafstotend en QuickDry.
Ja. Je moet ze wel goed onderhouden en ook schoonmaken. Zeker als je in de zee loopt, zout heeft geen goede uitwerking op leer. Dus direct afspoelen met schoon stromend water na gebruik in de zee.
Daar zijn ze niet voor bedoeld. Ze woorden doorgaans als stallaars gebruikt omdat ze makkelijk aan en uit te trekken zijn en omdat ze makkelijk schoon te maken zijn. Maar we weten uit ervaring dat er wel mee wordt gereden. Er zit een hakje onder, de zool is niet heel breed, past in de stijgbeugels en heeft geen zwaar profiel. Er zijn hoge modellen die vrij glad zijn aan de binnenkant van de schacht.
Niet in de voet, wel in de schacht. De laarzen met lamswollen vachtvoering zijn enkele milimeters smaller in omvang in de schacht in vergelijking tot de laarzen zonder vachtvoering. Het volume van de pasvorm van de voet is bij laarzen met vachtvoering en bij laarzen zonder vachtvoering gelijk.
Ja, wij geven 1 jaar garantie op de laarzen mits ze zijn onderhouden volgens onze richtlijnen.
Onze laarzen zijn gemaakt op een G-plus leest wat een volle, ruime leest is. De lamswollen gevoerde laarzen zijn minder geschikt voor mensen met een hoge wreef. De overige laarzen, niet uitgevoerd met antislip in de hiel, daar kun je juist met een hogewreef eenvoudiger in. Er is minder weerstand bij het passen. Gaat het passen lastig, gebruik in eerste instantie het zakje dat om de laarzen in de doos zit. Doe het zakje om je voet en stap voorzichtig in laars. Lukt dit, kom je erin, houd de laars een half uurtje aan met de zak om je voet. Daarna kun je proberen de laarzen de passen zonder zak om je voet.
De laarzen kun je eenvoudig onder de lopende kraan met behulp van een doek of spons schoonmaken. Het leer droogt snel. Eventueel hardnekkige vlekken kun je reinigen met het door ons geadviseerde "cleaner" product. Bekijk onze video over Onderhoud.
De laarzen zijn gevoerd met Micro fiber material. En er zit tussen het leer en het Micro Fiber een membraan. Dit is een Acquastop membraan. Deze zorgt ervoor dat de laarzen 100% waterdicht zijn en ademen. Door het 3 lagensysteem is er een isolerende werking waardoor onze laarzen zowel in de winter als in de zomer, in alle seizoen gedragen kunnen worden.
Ja, het is eventueel mogelijk de zool of de hak er deels af te slijpen en er een rubberen profielzooltje onder te laten aanbrengen door een schoenmaker. Let op dat je naar een vakkundige schoenmaker gaat die het verzolen correct kan uitvoeren.
Je hebt geen orderbevestiging gemailed gekregen, omdat; a) Je bestelling is niet afgerond in de betaalomgeving. b) onze orderbevestiging is wel gemaild, maar in jouw spambox gekomen. c) Als je hebt gekozen voor achteraf betalen met Klarna, wordt onze orderbevestigings-mail niet meteen aan jou gestuurd. De orderbevestigings-mail wordt in dit geval pas gestuurd, nadat de pickorder in het magazijn heeft plaatsgevonden. En vanaf het moment van versturen, dit seintje gaat ook naar Klarna, geldt het achteraf betalings termijn. En krijgt je van Klarna dan pas de factuur. En van ons dan pas de bevestigingsmail.
a) Het artikel is nog niet verstuurd, daarom is er nog geen track & trace nummer. b) De mail van PostNL met je Track&Trace nummer is in je Spambox gekomen. c) Er is storing tussen PostNL en ons, waardoor je geen mail met Trackk & trace hebt ontvangen. Gaarne contact met ons opnemen.
Neem contact met de Klantenservice op en check van te voern het volgende:a) Heb je een orderbevestigings-mail gekregen van ons? b) Heb je van PostNL een mail ontvangen met een Track & Trace? c) Kijk even naar de leverdatum vermeld op de orderbevestigings-mail.
De maat die je wilt bestellen is niet zichtbaar, dan is deze maat tijdelijk uitverkocht. Wil je weten wanneer betreffend artikel weer op voorraad is? Stuur ons een mail en we informeren je wanneer het artikel weer bestelbaar wordt.
Een pakket versturen in Nederland neemt doorgaans zo'n 1-2 werkdagen in beslag voordat het in ons magazijn aankomt. Het retour-pakket wordt meestal binnen 3 werkdagen verwerkt. Het moment dat je pakket bij ons is gecrediteerd, je ontvangt op dat moment een creditnota via de mail. Dit betekent dat de paymentprovider op dat moment een opdracht heeft ontvangen om je geld te resitureren. Kortom restitutie vindt plaats ongeveer binnen 2 werkdagen na verwerking van je pakket.
Gaarne contact opnemen met de Klantenservice.
Als je van de PostNL een bericht hebt ontvangen waarin vermeld wordt dat jouw pakket is afgeleverd, maar je hebt het echter niet ontvangen; gaarne spoedig contact met ons opnemen. Gaarne je bestelnummer bij de hand houden, of vermelden in je mail.
Een pakket versturen in Nederland neemt doorgaans zo'n 1-2 werkdagen in beslag voordat het in ons magazijn aankomt. Het retour-pakket wordt meestal binnen 3 werkdagen verwerkt. Het moment dat je pakket bij ons is gecrediteerd, je ontvangt op dat moment een creditnota via de mail. Dit betekent dat de paymentprovider op dat moment een opdracht heeft ontvangen om je geld te resitureren. Kortom restitutie vindt plaats ongeveer binnen 2 werkdagen na verwerking van je pakket.
Nee, ruilen is administratief niet mogelijk. Je kunt wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Komt je dat zo goed uit, weet dat je bij ons ook gebruik kunt maken van de betaalmethode Klarna achteraf betalen. Dat is soms best praktisch, lees meer.
Op ons Retourformulier staat het Retourlabel voor op de omdoos. Dit etiket plak je op de te verzenden doos. Het Retourformulier behoort in omdoos te zitten. Zit het er niet in, kun je deze printen.
Download Retourformulier
Het maximale bestelbedrag bij ons is € 500,-, dit betekent dat je nkiet meer dan € 500,- aan artikelen in je winnkelwagen kunt stoppen. Mocht Klarna je niet accepteren bij een lager bedrag, neem dan contact op met Klarna. Telefoon 020 808 28 52
Maandag - vrijdag 8:00 - 17:00 uur
Meer informatie vind je op
www.klarna.com
Het maximale bestelbedrag bij ons is € 500,-, dit betekent dat je nkiet meer dan € 500,- aan artikelen in je winkelwagen kunt stoppen. Mocht In3 je niet accepteren bij een lager bedrag, neem dan contact op met In3. Telefoon +31 (0)88 39 93 333
Maandag tot vrijdag geopend van 9:00 tot 17:00 uur
Meer informatie vind je op
https://www.payin3.nl/nl/consumenten/klantenservice/
Ja bij ons kun je met In3 betalen in 3 maandtermijnen tegen 0% rente. Het eerste deel betaal je direct bij aankoop met Ideal. En voor het 2e en 3e deel stuurt IN3 je een pre-reminder email met een betalingsverzoek. Je betaalt het 2e deel na 30 dagen en 3e deel na 60 dagen aan IN3 (NIET AAN ONS!).
Ja bij ons kun je met Klarna achteraf betalen. Je betaalt aan Klarna (NIET AAN ONS!) vòòr de factuurdatum op de factuur van Klarna, dit is ± 2 weken na het plaatsen van de bestelling. Klarna stuurt een herinnering na 2 weken na uitblijven van betaling, mocht je vergeten zijn te betalen. Dus je plaatst je bestelling bij ons, wij versturen direct je bestelling (mits op voorraad) en je krijgt daarna een factuur van Klarna.