Ja. Onze indoor lounge schoenen met Merino wol zijn in alle seizoenen te dragen. In de winter zijn ze warm omdat ze een isolerende werking hebben en de warmte binnen de indoor schoen wordt gehouden. Ze worden het hele jaar gedragen. En de modellen met lamsvacht zijn natuurlijk extra warm en heerlijk voor in de winter maanden.
Meet in slechts een minuutje je maat op en heb uren lang plezier van je lounge schoenen. Bekijk onze video om te zien het je het beste je maat kunt passen.
Ze zijn verkrijgbaar vanaf maat 36 tot en met maat 43. In de toekomst zal ook maat 35 beschikbaar komen, wil je hierover informatie? Stuur ons dan een
email met je verzoek. Mocht damesmaat 43 tijdelijk niet op voorraad zijn, stuur ons een mail dan informeren wij je wanneer deze maat weer binnenkomt.
Nee. Ze zitten meestal meteen lekker en je kunt er meteen de hele dag van genieten.
Ja. Ze zijn gemaakt van soepel leder en van nubuck leder. Onze indoor lounge schoen is, anders dan de doorsnee pantoffel, wel op een schoenenleest gemaakt, waardoor de vorm beter wordt behouden. De leest die wij gebruikt hebben hiervoor heeft een mooi gevormde ergonomische voetvorm. Door de leest en het gebruik van soepele leer, past de lounge schoen zich optimaal aan de vorm van je voet, dus geen knellende punten.
Er zijn dus modellen met een Merino wollen voering, makkelijk te dragen in de winter als in de zomer, in alle seizoenen. Merino is een scheerwol. En er zijn modellen met lamsvacht voering, deze zijn aangenaam om met name in de wintermaanden te dragen. Lamsvacht is vacht, langhariger die zacht en fluffy aanvoelt op je voeten. Beide zijn natuurlijke materialen, waardoor je minder last hebt van transpiratie omdat ze ademen.
Onze laarzen zijn gemaakt op een G-plus leest wat een volle, ruime leest is. De lamswollen gevoerde laarzen zijn minder geschikt voor mensen met een hoge wreef. De overige laarzen, niet uitgevoerd met antislip in de hiel, daar kun je juist met een hogewreef eenvoudiger in. Er is minder weerstand bij het passen. Gaat het passen lastig, gebruik in eerste instantie het zakje dat om de laarzen in de doos zit. Doe het zakje om je voet en stap voorzichtig in laars. Lukt dit, kom je erin, houd de laars een half uurtje aan met de zak om je voet. Daarna kun je proberen de laarzen de passen zonder zak om je voet.
Onze indoor lounge schoenen zijn gemaakt op een leest, in tegenstelling tot de meeste pantoffels. Huis-pantoffels zijn doorgaans niet uitgerekend om met een uitneembare binnenzool te dragen. Toch horen wij vaak dat mensen hun eigen zooltjes gewoon in huispantoffels stoppen. Onze schoenenleest die we gebruiken voor onze indoor lounge schoenen, is in principe niet berekend (dan zou de leest hoger zijn) op het gebruik van een uitneembare binnenzool... MAAR onze indoor schoenen hebben wel een platte zool en een platte binnenzool. Dit betekent dat als je eigen zool er wel in past, je onze indoor schoen zou kunnen dragen met je eigen zool. Als er namelijk in een pantoffel of schoen een inclinatie, een soort oplopende lijn, een hak zou zitten, zouden wij het ten sterkste af raden om je eigen orthopedische binnenzool er in te stoppen, tenzij de leest hier precies op is berekend. Je gaat dan namelijk je houding veranderen en dan verandert hoogswaarschijnlijk ook de functie van jouw eigen binnenzool. Conclusie; als het mogelijk is qua ruimte, zou je je eigen uitneembare binnenzoool er in kunnen stoppen.
Je hebt geen orderbevestiging gemailed gekregen, omdat; a) Je bestelling is niet afgerond in de betaalomgeving. b) onze orderbevestiging is wel gemaild, maar in jouw spambox gekomen. c) Als je hebt gekozen voor achteraf betalen met Klarna, wordt onze orderbevestigings-mail niet meteen aan jou gestuurd. De orderbevestigings-mail wordt in dit geval pas gestuurd, nadat de pickorder in het magazijn heeft plaatsgevonden. En vanaf het moment van versturen, dit seintje gaat ook naar Klarna, geldt het achteraf betalings termijn. En krijgt je van Klarna dan pas de factuur. En van ons dan pas de bevestigingsmail.
a) Het artikel is nog niet verstuurd, daarom is er nog geen track & trace nummer. b) De mail van PostNL met je Track&Trace nummer is in je Spambox gekomen. c) Er is storing tussen PostNL en ons, waardoor je geen mail met Trackk & trace hebt ontvangen. Gaarne contact met ons opnemen.
Neem contact met de Klantenservice op en check van te voern het volgende: a) Heb je een orderbevestigings-mail gekregen van ons? b) Heb je van PostNL een mail ontvangen met een Track & Trace? c) Kijk even naar de leverdatum vermeld op de orderbevestigings-mail.
De maat die je wilt bestellen is niet zichtbaar, dan is deze maat tijdelijk uitverkocht. Wil je weten wanneer betreffend artikel weer op voorraad is? Stuur ons een mail en we informeren je wanneer het artikel weer bestelbaar wordt.
Een pakket versturen in Nederland neemt doorgaans zo'n 1-2 werkdagen in beslag voordat het in ons magazijn aankomt. Het retour-pakket wordt meestal binnen 3 werkdagen verwerkt. Het moment dat je pakket bij ons is gecrediteerd, je ontvangt op dat moment een creditnota via de mail. Dit betekent dat de paymentprovider op dat moment een opdracht heeft ontvangen om je geld te resitureren. Kortom restitutie vindt plaats ongeveer binnen 2 werkdagen na verwerking van je pakket.
Gaarne contact opnemen met de Klantenservice.
Als je van de PostNL een bericht hebt ontvangen waarin vermeld wordt dat jouw pakket is afgeleverd, maar je hebt het echter niet ontvangen; gaarne spoedig contact met ons opnemen. Gaarne je bestelnummer bij de hand houden, of vermelden in je mail.
Een pakket versturen in Nederland neemt doorgaans zo'n 1-2 werkdagen in beslag voordat het in ons magazijn aankomt. Het retour-pakket wordt meestal binnen 3 werkdagen verwerkt. Het moment dat je pakket bij ons is gecrediteerd, je ontvangt op dat moment een creditnota via de mail. Dit betekent dat de paymentprovider op dat moment een opdracht heeft ontvangen om je geld te resitureren. Kortom restitutie vindt plaats ongeveer binnen 2 werkdagen na verwerking van je pakket.
Nee, ruilen is administratief niet mogelijk. Je kunt wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Komt je dat zo goed uit, weet dat je bij ons ook gebruik kunt maken van de betaalmethode Klarna achteraf betalen. Dat is soms best praktisch, lees meer.
Op ons Retourformulier staat het Retourlabel voor op de omdoos. Dit etiket plak je op de te verzenden doos. Het Retourformulier behoort in omdoos te zitten. Zit het er niet in, kun je deze printen.
Download Retourformulier
Het maximale bestelbedrag bij ons is € 500,-, dit betekent dat je nkiet meer dan € 500,- aan artikelen in je winnkelwagen kunt stoppen. Mocht Klarna je niet accepteren bij een lager bedrag, neem dan contact op met Klarna. Telefoon 020 808 28 52
Maandag - vrijdag 8:00 - 17:00 uur
Meer informatie vind je op
www.klarna.com
Het maximale bestelbedrag bij ons is € 500,-, dit betekent dat je nkiet meer dan € 500,- aan artikelen in je winkelwagen kunt stoppen. Mocht In3 je niet accepteren bij een lager bedrag, neem dan contact op met In3. Telefoon +31 (0)88 39 93 333
Maandag tot vrijdag geopend van 9:00 tot 17:00 uur
Meer informatie vind je op
https://www.payin3.nl/nl/consumenten/klantenservice/
Ja bij ons kun je met In3 betalen in 3 maandtermijnen tegen 0% rente. Het eerste deel betaal je direct bij aankoop met Ideal. En voor het 2e en 3e deel stuurt IN3 je een pre-reminder email met een betalingsverzoek. Je betaalt het 2e deel na 30 dagen en 3e deel na 60 dagen aan IN3 (NIET AAN ONS!).
Ja bij ons kun je met Klarna achteraf betalen. Je betaalt aan Klarna (NIET AAN ONS!) vòòr de factuurdatum op de factuur van Klarna, dit is ± 2 weken na het plaatsen van de bestelling. Klarna stuurt een herinnering na 2 weken na uitblijven van betaling, mocht je vergeten zijn te betalen. Dus je plaatst je bestelling bij ons, wij versturen direct je bestelling (mits op voorraad) en je krijgt daarna een factuur van Klarna.