Retourneren

Wanneer een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u het artikel retourneren. Er zijn geen verzendkosten indien u gebruik maakt van onze retourfaciliteit.

Voorwaarden

  • U heeft 14 dagen de tijd na ontvangst van het artikel om het te ruilen of te retourneren.
  • De artikelen dienen in originele staat (ongedragen) te zijn en in de originele schoenendoos ingepakt te worden, teruggestuurd te worden in de originele of gelijkwaardige omverpakking (een verpakking om de schoenendoos heen).
  • Bij de dames laarzen worden standaard uitneembare binnenzolen meegeleverd (1 paar in de laarzen + 1 setje separaat). Deze moeten terug in de schoenendoos worden gedaan.
  • Bij retourneren zal het retour te ontvangen bedrag zo spoedig mogelijk, na ontvangst van het geretourneerde artikel, uiterlijk binnen 10 dagen aan u worden overgemaakt.

 

Wat te doen bij Ruilen?

  • Ruilen is niet mogelijk. Plaatst u alstublieft een nieuwe bestelling.
  • U kunt dan ook kiezen voor de betaalmethode Klarna
  • Het geld van uw retour wordt doorgaans binnen 3-5 dagen weer teruggestort na ontvangst van uw bestelling in ons magazijn.

 

Wat te doen bij Retourneren?

  • Volg het formulier bijgesloten in de doos, vul uw persoonlijke gegevens in, vul de gegevens in van het te retourneren artikel.
  • Meld u aan via Retourneren. Op deze pagina vult u uw mailadres en ordennummer in en kunt u uw retourlabel printen of middels een QR code het pakket afgegeven bij het desbetreffende afgiftepunt.
  • Na ontvangst van het geretourneerde artikel, wordt het retour te ontvangen bedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 10 dagen, aan u overgemaakt.
  • Indien u de Klarna betalingsmethode heeft gebruikt èn reeds de betaling heeft voldaan aan Klarna, zal na ontvangst van het geretourneerde artikel het bedrag aan u worden overgemaakt door Klarna.

 

Inpakken en afgeven

  • Pak de artikelen in volgens onze bovenstaande voorwaarden in een schoenendoos, sluit de omverpakking nog niet.
  • Stop het Retour formulier ingevuld in het pakket en sluit de verpakking
  • Plak het verzendlabel op de omverpakking van uw pakket.
  • Geef het pakket af bij het desbetreffende afgiftepunt. Als u een QR code heeft dan zal het afgiftepunt een label voor u maken.
  • Het verzendrisico is voor rekening van de klant, u dient een ontvangst/verzendbewijs te vragen bij afgiftepunt zodat het pakket traceerbaar is en ZOO Adventure indien nodig bij de vervoerder navraag kan doen.


Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen?


Beschadigd

  • Mocht u een beschadigd paar laarzen ontvangen, kunt u de procedure van Retourneren volgen en ons informeren van de schade, al dan niet met foto’s. Wij nemen dan contact met u op om een passende oplossing aan te bieden. de sturen we u met spoed een nieuw paar.
    We verzoeken u vriendelijk om op het Retour & Ruil formulier te noteren waar de beschadiging zit. Ook is het nuttig voor ons om in kennis gesteld te worden of de omverpakking in originele staat was bij in ontvangstname.


Verkeerd geleverd

  • Mocht het onverhoopt gebeuren dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen, kunt u de procedure van retourneren volgen en ons informeren over het verkeerd geleverde product. Wij zullen u dan spoedig het juiste artikel toesturen.


Heeft u een vraag, opmerking of wilt u meer informatie, bel ons of stuur ons een email. We helpen u graag.